دانلود آهنگ های مهران مدیری

دانلود کاملترین فول آلبوم مهران مدیری با لینک مستقیم

Download Full Album Mehran Modiri

مجموعه منتخب دیس لاو های اجرا شده مهران مدیری به صورت یکجا زیپ و تکی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ های مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری , کارگردان, بازیگر, خواننده, مجری متولد ۱۸ فروردین ماه ۱۳۴۶ در تهران می باشد و ۵۰ سال سن دارد.

وی آخرین فرزند خانواده ۶ نفری است. او سه برادر بزرگ‌ تر دارد. خانواده او اصالتاً اراکی هستند. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲ ، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت.

همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. پس از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

وی در سال ۹۶ اولین فیلم سینمایی خود به نام ساعت ۵ عصر را کارگردانی کرده است که در همان سال اکران گردید و رکوردهای جدیدی در سینمای ایران به جای گذاشت.


ازدواج و همسرش

او چندین سال قبل ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دو فرزند یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد می باشد

مجموعه پرواز ۵۷ اولین کارگردانی وی بود و توانست در زمان خود به خوبی دیده شود . وی پس از آن در سال ۷۲ مجموعه ساعت خوش را ساخت مجموعه ای که تحول بزرگی در عرصه طنز بود و بسیاری از بازیگران طنزی که هم اکنون ستاره شده اند با همین مجموعه شناخته شدند.

بعد از آن نیر مجدد چندین مجموعه دیگر را کارگردانی نمود از جمله سریالهای سال خوش,پلاک ۱۴,ببخشید,۹۰ شب,۸۰,پاورچین,نقطه چین,جایزه بزرگ,شبهای برره,باغ مظفر,مرد هزار چهره,مرد دوهزار چهره,در حاشیه و …

وی همچنین در شبکه نمایش خانگی چند مجموعه موفق از جمله قهوه تلخ را نیز کارگردانی نمود . مجموعه های قهوه تلخ,ویلای من,شوخی کردم,گنج مظفر و عطسه سریالهایی هستند که وی کارگردانی نموده است.

وی هم چنین در چند فیلم سینمایی از جمله : دایره زنگی,همیشه پای یک زن در میان است,دیدار,توکیو بدون توقف,پل چوبی به عنوان بازیگر حضور داشته است.

برنامه دورهمی که پخش آن از نوروز ۹۵ شروع گردید نیز آخرین اثر تصویری وی به شمار می آید . وی کارگردانی, اجرا و خوانندگی تیتراژ این برنامه را بر عهده دارد. برنامه ای که توانسته در مدت زمانی کوتاه مخاطبین زیادی را جذب نماید که شاید حضور مهران مدیری یکی از دلایل اصلی اش باشد.

دانلــــود
    به این پست امتیاز دهید.
    دانلود آهنگ های مهران مدیری
    4.56 از 18 رای