دانلود آهنگ های علی بابا

دانلود کاملترین فول آلبوم علی بابا با لینک مستقیم

Download Full Album Ali Baba

مجموعه منتخب ترانه های اجرا شده علی بابا به صورت یکجا زیپ و تکی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ های علی بابا

بیوگرافی علی بابا

نام : علی

نام خانوادگی:  ولی پور

لقب : علی بابا

قد : ۱۸۵

سال تولد : ۱۳۷۳/۱۲/۴

محل تولد : تهران (اسلام شهر)

رزومه کاری : ۴ سال

علی ولی پور یا همان علی بابا کار خودشو از سال ۸۸ شروع میکنه اما چرا لقب علی بابا ؟ به گفته خود علی بابا میگه این برمیگرده به دوران کودکی من , منو همیشه توی کوچه خیلی اذیت میکردن و من همیشه بابای خودمو یه قهرمان میدیدم و همیشه گریه میکردم میگفتم بابا بابا ….. و توی کوچه سه تا علی بودن و هرکی یه لقبی گرفت و لقب علی بابا هم موند روی من.

سبک علی ولی پور

به گفته خود علی ولی پور سبک های زیادی را امتحان کرده ولی تهش به این نتیجه رسیده که سبک دیس لاو خیلی بهتره و آدم میتونه حرف های خودشو خیلی بهتر بزنه و محدودیتی نداره در کل با مخاطبتون بهتره میتونید ارتباط برقرار کنید(احساسی تره)

در آمد علی بابا

علی بابا به درآمد موزیک فکر نمیکنه و به گفته خودش کسانی که توی ایران این سبک را میخونن براشون راه در آمد زایی نیست . اما با کسانی که فیت میده نصف حق فیت را میگیره چون کاری که قرار ساخته بشه آهنگسازی میشه تکستش نوشته میشه رکورد گرفته میشه و در کل زحمت زیادی کشیده میشه و به خاطر همین اون هزینه تزریق میشه بین گروه . ( شغل اصلی : فروشنده بوتیک )

زندانی شدن علی بابا

طی گفته های عـلــی بابا: فروردین سال ۱۳۹۲ یکی از خواننده های مجوز دار که اسمشو نمیارم ؟! خوب اونا هم مثل ما هنرمندن به جا اینکه دستمون را بگیرن ما را کمک کنن ؟! از یه سایت موزیک بابت خواننده های زیر زمینی شکایت میشه. که به گفته خودشون بعضی ها الکی الکی دارن مشهور میشن ….فقط میتونم بگم روز های سختی بود. به همین خاطر آهنگ حرمتو خوندم به یاد ضربه های شلاق که خوردم اما چون زیر زمینی نبودم صدام در نیومد….واقعا هم همینجوریه چون مجوز ندارم دستم به هیچ جا بند نیست…

بازداشت علی بابا در هنگام اجرای کنسرت سال ۹۳

۸ اسفند ۹۳ در هنگام اجرای زنده آهنگ ها در کنسرت پلیس های اماکن عمومی بعد از وارد شدن و کتک زدن یه سری از دوستان علی بابا و مهدی شفیعی و حسن شفیع را به دلیل غیر مجاز و زیر زمینی بودن دستگیر کردن. که بعدا علی را آزاد کردن

 

همکاری با فرشاد پیکسل و رضا پناهی

فرشاد پیکسل یکی از دوستان صمیمی علی بابا هست . علی بابا بعد از اینکه میفهمه فرشاد توانایی و پتانسیل اونی را داره که بتونه ایده های جالب و خلاقانه بده تصمیم میگیره کمکش کنه که بعدش با خود فرشاد ترک غریبه خوش امدی ۱ و کار بعدی به نام تولد را با تنظیم رضا پناهی ساختند که از اون روز گروه ای وی رکورد (IV BAND) با هم مچ تر میشه . رضا پناهی آهنگ های قبلی علی بابا را تنظیم میکرده که به گفته خود علی بابا یکی از اسطوره های ایران هستش ولی خوب بعد از اینکه علی بابا چند روزی زندانی میشه رضا پناهی از گروه جدا میشه و کار خودشو با یه گروه دیگه شروع میکنه .

 

مشهور شدن علی ولی پور با آهنگ حس بد ۱

علی بابا سال ۸۸ آهنگ حس بد ۱ را همینجوری برای سرگرمی میخونه و انتهای آهنگش میگه علی بابا که یعنی این آهنگو من خوندم . این آهنگ توی همون منطقه زندگی علی ولی پور مثل بمب منفجر میشه و خوب جا میفته و استارت کار از همون جا وایو موزیک میخوره و شروع میکنه اهنگ های خودشو به صورت رسمی بخونه . و سال ۹۰ با بهزاد پکس آشنا میشه و همکاری خودشون را شروع میکنن و دو آهنگ تقاص و کی گفته حال من بده را منتشر کردن . به گفته خود علی ترجیح میده فعلا جلوی دوربین نره تا تجربیاتش بیشتر بشه و خاک این کارو بیشتر بخوره تا اینکه بعده ها موزیک ویدیو بده بیرون .

 

آهنگ الان کجایی دقیقا

این موزیک داستان جالبی داره به گفته خود علی ولی پور چند وقتی بوده که با سلو ارتباطی نداشته و سلو زنگ میزنه بهش و به مهمونی دعوتش میکنه علی به مهمونی میره و دور هم جمع میشن . بعد از مهمونی علی از خستگی چند ساعتی میخوابه و همون شب به گفته خودش خواب بدی مبینه و با فریاد از خواب بلند میشه و سلو سراسیمه میاد تو اتاق و علی را در اون وضعیت میبینه علی خوابشو برای سلو تعریف میکنه و بهش میگه  این حیفه چرا اینو روی کاغذ نیاریم و تبدیل به موزیکش نکنیم همون شب تکست نوشته میشه رکورد گرفته میشه و فردای اون روز سلو میکس و مستر کارو میزنه و روز سیزده به در آهنگ پخش میشه .

ترک سرباز ۱ و ۲

استارت کار سرباز از اونجایی میخوره که یکی از دوستان علی بابا میره خدمت و داستان بدی براش پیش میاد و علی هم اینو تبدیل به آهنگ میکنه و میخونه به گفته خود علی بابا خودش این کارو خونده ولی زیاد اهنگو درک نکرده , سال بعد خودش میره سربازی و همون اتفاق برای خودش میفته و تصمیم میگیره سرباز ۲ را بده بیرون که آهنگ بسیار زیبای از اب در امد.

آی وی رکورد (IV BAND)

علی ولی پور زمانی که کار خودشو شروع میکنه تصمیم میگیره که یه اسم برای گروه بزاره و علی خودش اسم ای وی رکورد (IV BAND) را انتخاب میکنه و این اسم روی گروه میمونه و آخر هر موزیک این اسمو میگه .

اعضای گروه IV BAND

اعضای اصلی گروه: علی بابا ، بهنام si ، امیر کلهر ، امیر یادگاری ، مهدی فراهانی

دوستان صمیمی : رضا طاها – سلو – عمران – بهنام اس ای

دانلود آلبوم خاطره ها به صورت تکی

دانلود آلبوم تقاص به صورت تکی

دانلود تک آهنگ ها به صورت تکی

دانلــــود
    به این پست امتیاز دهید.
    دانلود آهنگ های علی بابا
    4.6 از 5 رای