دانلود آهنگ های جمشید نجفی

دانلود آهنگ آذری جمشید نجفی با لینک مستقیم

دانلود کاملترین فول آلبوم جمشید نجفی با لینک مستقیم

Download Full Album Jamshid Najafi

مجموعه منتخب ترانه های اجرا شده جمشید نجفی به صورت یکجا زیپ و تکی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ های جمشید نجفی

بیوگرافی جمشید نجفی

جمشید نجفی یکی از خوانندگان موسیقی پاپ مردمی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۰ شروع کرد و با خواندن ترانه لیلی و مجنون مورد توجه قرار گرفت و پس از آن ترانه های زیادی را خوانده است. او پس از انقلاب اسلامی با خواندن سرود خلبانان(پرواز کن ) بار دیگر مورد توجه قرار گرفت. واین سرود سالهای سال از رادیو و تلویزیون پخش می شد و میشود.
جمشید نجفی در سال ۱۳۳۰ در یک خانواده آذری زبان متولد شد و سالهای کودکی خود را با خواندن اشعار مذهبی در مجالس عزاداری گذراند. در سال ۱۳۵۰ به دعوت فیروز برنجیان (بابک رادمنش)به رادیو رفت و در آنجا تحت آموزش صمد نوریان در برنامه های رادیو شرکت کرد. در این دوره او بر اساس شعر و آهنگ صمد نوریان ترانه های مردم پسند متعددی از جمله (گل فروش)(قبله عشق)(لیلی و مجنون) را اجرا کرد.
پس از انقلاب اسلامی تعدادی از آهنگهای انقلاب و سرودهای دوران دفاع مقدس از جمله : (خلبانان ) (شعر وآهنگ فیروز برنجنیان) ای رهبر (شعر وآهنگ فیروز رنجنیان) سومین سرود انقلابی پخش شده از تلویزیون در بهمن ۵۷ یا مولا علی( شعر و آهنگ از صمد نوریان) و یا محمد(ص) با (شعر از صمد نوریان) هم سنگر (شعر وآهنگ از مد نوریان) و روز موعود (شعر و آهنگ فیروز برنجیان) الله اکبر (شعر و آهنگ از صمد نوریان) پابوس (شعر و آهنگ صمد نوریان) و ترانه های بسیار زیاد دیگری خوانده است . نجفی سرود خلبانان را که یکی از به یادماندنی ترین حماسی ترین و تاثیر گزارترین سرودهای دوره جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۰ به زبان فارسی و آذری خواند و به واسطه شور و هیجان و فضای حماسی این سرود با استقبال مردم مواجه شد و بارها از صدا و سیما و قرارگاهای عملیاتی پخش شد. جمشید نجفی اکنون در استان اردبیل ساکن است وبه خواندن قطعات مردمی به زبان ترکی مشغول است که از آثار او میتوان به آلبوم گجه لر اشاره نمود که با استقبال زیادی مواجه شد.
از دیگر اجراهای او میتوان به <گلدی بابا> < آنا مجنون>< آنا جان>< گجه لر>< مهربان آنا>< صفای بهار><قناری> < بنفشه> <گزل بالام ><بهار گلدی>< اتما منی>< بیگانه> < گزیل گل>< بهار> < خوش گلیرسوز> < منیم آقام> < پابوس>< دنیا>< غروب پاییز> و غم عاشورا اشاره کرد.

 

دانلود آخشاملار لینک دانلود بصورت فشرده

دانلود آلبوم گلدی بابا لینک دانلود بصورت فشرده

دانلود تک آهنگ ها لینک دانلود بصورت فشرده

برای دانلود آهنگ ها بصورت تکی و  فول آرشیو آهنگ های جمشید نجفی اینجا کلیک کنید

دانلــــود
    به این پست امتیاز دهید.
    دانلود آهنگ های جمشید نجفی
    4.28 از 32 رای