دانلود آهنگ های مسعود فلاح

دانلود آهنگ آذری مسعود فلاح با لینک مستقیم

دانلود کاملترین فول آلبوم مسعود فلاح با لینک مستقیم

Download Full Album masoud fallah

مجموعه منتخب ترانه های اجرا شده مسعود فلاح به صورت یکجا زیپ و تکی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ های مسعود فلاح

بیوگرافی مسعود فلاح

http://www.sas-fallah.com

تولد و دوران کودکی
من در یکی از روزهای تابستان در سی ام شهریور ماه سال ۱۳۵۰ در یک خانواده مذهبی در شهر تبریز از ولایت آذربایجان شرقی  بدنیا آمدم.
کشف استعداد موسیقی
هفت-هشت سال بیشتر نداشتم که از طریق تلویزیون با خوانندگان مشهور موسیقی آشنا شدم و علا قه زیادی به خوانندگی پیدا کردم. پدرم آواز خوشی داشت، و من هم به تقلید او ترانه­ها و ماهنی­های آذربایجانی را که از طریق رادیو باکو می­شنیدم شروع به زمزمه کردن و خواندن نمودم. دوستان و نزدیکانم اولین مشوق­های من در ادامه کار موسیقی شدند و با آواز خوانی در مراسم­ها و مجالس کار خوانندگی را به صورت آماتور در دوران کودکی و نوجوانی شروع کردم.

دوران ۱۲ ساله تحصیلی و دانش­آموزی
دوران تحصیلات ابتدایی را در مدرسه شریف­زاده شهر تبریز به پایان رساندم. دوره سه ساله تحصیلی راهنمایی را نیز در مدرسه دهخدای شهر تبریز آغاز نموده و به پایان رساندم. ۱۵ ساله بودم که وارد دبیرستان دهخدای شهر تبریز شدم و پس از ۴ سال این دوره تحصیلی را نیز به پایان رساندم.

اولین اساتید خوانندگی
۱۳ سال بیشتر نداشتم که با راهنمایی یکی از بستگان دوره آموزش خوانندگی را نزد «استاد علی سلیمی و استاد کریم­پور» در آموزشگاه «استاد علی سلیمی» و سولفژ را نزد خانم «وارتوش» همسر محترم استاد علی سلیمی (رحمه الله علیه) فرا گرفتم.

دوران دانشگاهی (سفر به باکو)
به خاطر علاقه­ای که به موسیقی داشتم از رفتن به دانشگاه صرف نظر کرده و یکراست راهی باکو و مکتبخانه «بولبول» (Bulbul Məktəbxanası) شدم. در آنجا زیر نظر اساتید بزرگی همچون «علی بابا محمد اوف»، و «آقاخان عبدالله اوف» دوره آموزشی موسیقی موغامی (مقامات) و «تصنیفات» را گزراندم. همچنین در این دوره چهار ساله سکونتم در باکو که از سال ۱۳۷۳ الی ۱۳۷۷ به طول کشید از اساتید بزرگواری همچون «واقیف اسد اوف»؛ استاد «قارمون» و «اژدر ابراهیم اوف»؛ استاد ناغارا  نیز راجع به خوانندگی و موسیقی بسیار آموختم.

شروع به کار جدی موسیقی و خوانندگی
از سال ۱۳۸۰ به صورت جدی و با تشکیل گروه موسیقی سَس به سرپرستی خودم اقدام به برگزاری کنسرت­های موسیقی در سطح شهر تبریز و کشور نمودم.

گروه موسیقی سَس
با تشکیل گروه موسیقی سَس با ۱-نوازندگی آکارد ئون «علی مشهدی عباسی»۲-نوازندگی تار و عود «آرش حاج ابراهیمی» ۳-نوازندگی کمانچه «افشین علوی» ۴-نوازندگی ناغارای «رضا نباهت» ۵-نوازندگی درامز و قوشا ناغارای «بیژن امینی» ۶-نوازندگی کیبورد «امیر پورفتحی» ۷-نوازدگی درامز و تومبا «علی چاوشی» ۸-نوازندگی گیتار «عباس حاجی زاده» و خوانندگی خودم به همراه گروه کر با مشارکت «شیما اسلانی»، «رها حکمی»، و «ماریا یزدانی» تا به امسال بیش از ۶۰ کنسرت موسیقی در سطح استان آذربایجان شرقی وکشور برگزار نمودیم.

کنسرت­ها
از جمله کنسرت­های مشهور که با اقبال گسترده مردم روبرو گردید می­توان به موارد زیر اشاره نمود:
۱- سال ۱۳۸۶ در سالن پتروشیمی تبریز
۲- سال ۱۳۸۷ در سالن هتل بین المللی شهر تبریز
۳- سال ۱۳۸۷ اجرای آزاد موسیقی در پارک شاه گؤلی (ائل گولی) تبریز و سایر پارکهای سطح شهر
۴- سال ۱۳۸۸ در سولدوز (نقده)
۵- سال ۱۳۸۸ در سالن سازمان ارشاد اورمیه
۶- سال ۱۳۸۹ اجرای موسیقی در کیش
۷- سال ۱۳۹۰ اجرای موسیقی در کرج – تهران – ترکیه
۸- سال ۱۳۹۱ اجرای موسیقی در تبریز – ارومیه – مراغه – نخجوان باکو
۹- سال ۱۳۹۲ اجرای موسیقی در تبریز – کرج – زنجان – ارومیه – باکو
۱۰- سال ۱۳۹۳ اجرای موسیقی در تبریز – ترکیه -ارومیه
آلبوم­های خوانندگی
اولین آلبوم موسیقی با خوانندگیم آلبوم «خبرین یوخدو» در سال ۱۳۸۴ و دومین آلبومم به نام جانیمسان آنا در سال ۸۹  و سومین آلبومم به نام آتا حسرتی در اواخر سال ۹۲ منتشر شد و چهارمین آلبومم در حال آماد­سازی بوده و به زودی منتشر خواهد شد.

علاقمندی­ها
به ورزش کوهنوردی، شنا و اسب ­سواری علاقمندم که لوح­های تقدیری نیز کسب نموده­ام. از کار با کامپیوتر نیز لذت می­برم.

 

دانلــــود
    به این پست امتیاز دهید.
    دانلود آهنگ های مسعود فلاح
    4.44 از 25 رای