دانلود آهنگ های احمد سعیدی

دانلود کاملترین فول آلبوم احمد سعیدی با لینک مستقیم

Download Full Album Ahmad Saeedi

مجموعه منتخب ترانه های اجرا شده احمد سعیدی به صورت یکجا زیپ و تکی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ های احمد سعیدی

بیوگرافی احمد سعیدی

احمد سعیدی خواننده پاپ و تنظیم کننده متولد ۱۶ فروردین ۱۳۶۷ در شیراز است . او فعالیت های هنری خود در سن ۱۳ سالگی با ساخت آهنگ شروع کرد . بعد از ساخت سه آهنگ نا موفق احمد سعیدی تصمیم گرفت تا به تنهایی به فعالیت خود ادامه دهد و برای استارت کار خود آهنگ وابستت شدم رو منتشر کرد. که برعکس چند آهنگ قبلی با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شد . همین آهنگ باعث محبوب شدن او بین مردم شد و بعد از مدتی فعالیت و انتشار تک آهنگ ها از اولین آلبوم خود به نام وابستت شدم که نام اولین ترک آلبوم بود رونمایی کرد. این آلبوم توسط کمپانی آونگ منتشر شد.

سعیدی ۲ بردار و یک خواهر بزرگتر از خودش هم دارد که خواهرش ۴۰ ساله معلم می باشد. غذای مورد علاقه سعیدی ته چین و تصحیلات کاردانی کامپیوتر رشته نرم افزار دارد ولی به غیر از خوانندگی و گاهی اوقات آهنگسازی به شغل دیگری مشغول نیست و ترجیح می دهد وقت خود را برای خوانندگی و تفریح صرف کند. یکی از نکات جالب در مورد وی ورزش کار بودنش است که کمربند مشکی تکواندو دارد ولی یک ضعف هم دارد که اون هم زود عصابنی شدن است.

به گفته خودش آدم شلخته ای است و هیچ کدوم از اسباب بازیهاشو تا الان نگه نداشته و اگه یه جعبه مداد رنگی داشته باشه همه ی آدم هایی رو که دوست داشت می کشید. به آهنگ رپ هم علاقه ای ندارد. در حال حاظر احمد سعیدی به دلیل ممنوع الفعالیت شدن در ایران و دستگیری توسط نیروی های اطلاعات به واشنگتن رفته و درآنجا زندگی می کند و طبق گفته خودش همه فامیل هایش در ایران هستند. او خیلی دوست دارد تا در ایران به فعالیت اش ادامه دهد.

 

دانلود آلبوم وابستت شدم در یک پوشه

دانلود آلبوم وابستت شدم بصورت تکی

دانلود تک آهنگ ها در یک پوشه

دانلود تک آهنگ ها بصورت تکی

 

دانلــــود
    به این پست امتیاز دهید.
    دانلود آهنگ های احمد سعیدی
    4.5 از 6 رای