دانلود آهنگ های چنگیز حبیبیان

دانلود آهنگ آذری چنگیز حبیبیان با لینک مستقیم

دانلود کاملترین فول آلبوم چنگیز حبیبیان با لینک مستقیم

Download Full Album Changiz Habibian

مجموعه منتخب ترانه های اجرا شده چنگیز حبیبیان به صورت یکجا زیپ و تکی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ های چنگیز حبیبیان

بیوگرافی چنگیز حبیبیان

متولد تهران(محله هفت چنار)و اصالتااهل آذربایجان(شهرستان مرند) می باشد. چنگیز حبیبیان موسیقی را نخست در ۶ سالگی در محضر پدرش تلمظ نموده وموسیقی ایینی راآموخت.از همان زمان در هیات سالارزینب (س}شگل گرفت و در همانجااز شادروان (استاد طهوری )به فراگیری قران گریم پرداخت سپس نزد دانشمندهمعظم دکتر سیدجعفر مو سوی اردبیلی احگام و درس اصول اعتقادات شیعه را فرا گرفت.و(اواز) را نزد اساتیدی جون استاد حسین صبحدل، کرامت اصلانی، هلی، شاهپور رحیمی،محسن حسن‌زاده و استادمسلم اواز حاتم عسگری فرا گرفت. و از محضر استاد فریدون شهبازیان افتخار جامعه مو سیقی بی بهره نماند. فعالیت خود را در سال ۶۶ در رادیو معارف آغاز کرد. اودر سال ۷۰به مرکز موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی فرا خوانده شد.وحاصلش ۱۶۰ قطعه سرودو ترانه شد.و اولین البوم خودرا تحت عنوان همسفر در سال۷۷ راوانه بازار نمود و با اهنگ (بی تانم)و(خاطره)به اوج رسید و هم اکنون ۱۰ البوم ارائه نمو ده است که نام اخرین البوم او (فراموشم نکن میباشد. وی هم اکنون در رشته مهندسی معماری مشغول تحصیل است.ودر کارساخت وساز فعالیت میکند.و بعداز پدر بزگوارشان استاد حاج قربان علی حبیبیان متخلص به{داننده)که چند صباحی بیش نیست که به رحمت خدا رفته است در همان هیات کودکیش خدمتگذاره عاشقان مولاست.و انجام وظیفه میکند. ودنبال روراه پدر است.

بیوگرافی چنگیز حبیبیان از زبان خودش:

همیشه اعتقاد داشتم انسان درست همان کوزه ای است که روزی با دستان توانمند یک کوزه گر از مشتی خاک و آب آفریده شده است و آنچه که او را از تلی خاک جدا می کند،روحی است که پروردگار در آن دمیده است.
نفسی که به اندازه نفس بزرگ خداوند عالی است و میتواند متعالی گردد.خدای بزرگ راسپاس می گویم که به من نعمت زیستن داد،نعمت دیدن و شنیدن و….
آنچه در حنجره من جریان دارد قطره ای است از دریای بی کران لطف و رحمت الهی .
من چنگیز حبیببان متولد بهمن ۱۳۴۷، تکنسین دستگاههای سوزنی (تکنولوژی نساجی پانچهای تخت) در یک خانواده کاملاٌ مذهبی به دنیا آمدم. جد مادریم ملا عبدالرزاق از مدرسین و علمای عصر خود در مرند و تبریز بودند.
جد پدریم عاشیق حسین از فضلا و هنرمندان بزرگ و نامی آذربایجان محسوب می شدند که از صدایی بسیار قوی و شش دانگ برخوردار بودند. پدرم یکی از مداحان و ذاکران دربار حسین (ع) هستند که ایشان هم از صدای بسیار گرمی بهره برده اند.
در حقیقت اولین استاد من پدرم بودند و موسیقی مذهبی و مداحی را نزد ایشان و از همان دوران کودکی یعنی ۶ سالگی آموختم . شایان ذکر است که بذل توجه و عنایت مادرم مشوق من در این راه بود. از همان دوران کودکیم به دلیل علاقه فراوان در هیئت محترم سالار زینب (س) پرورش یافتم و دوره آموزش قران را نزد استاد عزیزم تیمور داداشی (طهوری) کذراندم و از تعالیم مفید و بیان شیوای دکتر سید جعفر موسوی که یکی از دانشمندان بزرگ علوم دینی و اجتماعی می باشد بهره گرفتم که فکر می کنم کتاب ”آی ساوالان” و اصول اعتقاد شیعه او را کمتر کسی است که نخوانده باشد .
آواز را نزد استادانی چون کرامت اصلانی ، استاد هلی ، استاد شاهپور رحیمی ، حاج آقای صبحدل ، آقای حسن زاده و استاد بزرگوارم حاتم عسگری آموختم . فعالیت هنریم را سال ۶۶ در معارف رادیو آغاز کردم و در سال ۷۰ در مرکز موسیقی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران برای مردم خوب کشورم مشغول به انجام وظیفه شدم.
اولین آلبومی که ازمن به بازار آمد نغمه های عاشورائی نام داشت و کاستهای همسفر ، دلسپرده ، ترانه بارون ، شب عاشق ، عطش باران و قصه دیدار یکی پس از دیگری به ترتیب کارهای بعدی من بودند .آنچه که در طول مدت فعالیتم از آغاز تا امروز برایم اهمیت فراوان داشته آنست که بتوانم حس صمیمانه قلبم را به مخاطبین خود انتقال دهم.
و مغتنم هستم که هدایت دلسوزانه کسان اهل بزرگترین راه دستیابی به تعالی و انسان وار زیستن است . در پایان خداوند بزرگ را برای تمامی الطاف بیکران که به من ارزانی داشته سپاسگذارم.

 

دانلود آلبوم دل سپرده

دانلود آلبوم فراموشم نکن

دانلود آلبوم همسفر

دانلود آلبوم لحظه دیدار

دانلود آلبوم شب عاشق

دانلود آلبوم ترانه بارون

 

دانلــــود
    به این پست امتیاز دهید.
    دانلود آهنگ های چنگیز حبیبیان
    4.28 از 18 رای