دانلود آهنگ های اوزیر مهدیزاده

دانلود آهنگ آذری Uzeyir Mehdizade با لینک مستقیم

دانلود کاملترین فول آلبوم اوزیر مهدیزاده با لینک مستقیم

Download Full Album Uzeyir Mehdizade

مجموعه منتخب ترانه های اجرا شده اوزیر مهدیزاده به صورت یکجا زیپ و تکی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ های اوزیر مهدیزاده

بیوگرافی اوزیر مهدیزاده

اوزیر مهدی زاده : ۲۴ دسامبر سال ۱۹۸۹ (۲۵ سال) در شهر Sumqayit آذربایجان به دنیا آمده. پدرش احتیرام میرزه اوغلو مهدی زاده در روستای ساغلاکوچه در شهر لنکران به دنیا آمده و همانجا بزرگ شده.

خانواده ی اوزیر :

پدرش احتیرام میرزه اوغلو مهدی زاده در روستای ساغلاکوچه در شهر لنکران به دنیا آمده و همانجا بزرگ شده , و مادرش سئویل قابیل قیزی جعفرووا. آنها در سال ۱۹۸۵ به شهر سومقاییت نقل مکان کرده اند. در سال ۲۰۰۷ به خاطر گرفتگی قلب, مادر اوزیر دار فانی را وداع گفت. در سال ۲۰۱۰ یک هفته پس از انتشار آلبوم او اولماسی نینیرم پدرش نیز فوت کرد.

زندگی اوزیر :

اوزیر مهدی زاده ۲۴ دسامبر سال ۱۹۸۹ (۲۵ سال) در شهر Sumqayit آذربایجان به دنیا آمده. اوزیر در سال ۲۰۰۴ تحصیلات متوسطه خود را در دانشگاه ملی در دانشکده موسیقی ادامه داده و در همان جا با آقشین فاتح (Aqsin Fateh) آشنا شد.آقشین فاتح با دیدن استعداد و صدای اوزیر او را برای خوانندگی آماده کرد. او در سن ۱۳-۱۴ سالگی شروع به خواندن میخانه (Meyxana) کرده است. در اواخر سال ۲۰۰۷ با آهنگ Son Zang به طور رسمی وارد عرصه ی موسیقی شد. و در همان سال اولین آلبوم خود را با کمک آقشین وارد بازار کرد, اسم این آلبوم آی جان آی جان (Ay Can Ay Can) است. این آلبوم در عرض ۲ ماه در کل آذربایجان شنیده شد. در سال ۲۰۰۸ دومین آلبوم خودشو با نام گل یارینا (Gel Yarina) روانه بازار کرد. در سال ۲۰۰۹ اوزیر در استدیو شخصی خودش سومین آلبومش رو با نام او منیم اولمالیدی (O Menim Olmalidi) وارد بازار کرد, این آلبوم نه تنها در آذربایجان بلکه در کل قافقاز مورد استقبال قرار گرفت. و پس استقبال زیاد از این آلبوم اوزیر کلیپ آهنگ او منیم اولمالیدی رو حاضر کرد. در سال ۲۰۱۰ چهارمین آلبوم با نام او اولماسا نینیرم (O Olmasa Neyneyerem) را منتشر کرد. اوزیر در سال ۲۰۱۱ آلبوم شخصا اونون آجیغینا و در سال ۲۰۱۲ آلبوم تکی من تنها قالماییم و در سال ۲۰۱۳ آلبوم سن نجه منده ائله را منتشر کرد.آخرین آلبوم اوزیر در سال ۲۰۱۴ با نام یاخشی اولار (Yaxsi Olar) وارد بازار شده.

دانلــــود
به این پست امتیاز دهید.
دانلود آهنگ های اوزیر مهدیزاده
4.46 از 24 رای