دانلود آهنگ های محمد معتمدی

دانلود کاملترین فول آلبوم محمد معتمدی با لینک مستقیم

Download Full Album Mohammad Motamedi

مجموعه منتخب آهنگ های اجرا شده محمد معتمدی به صورت یکجا زیپ و تکی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ های محمد معتمدی

بیوگرافی محمد معتمدی

سید محمد معتمدی (زادهٔ ۲ مهر ۱۳۵۷ در قمصر)، خواننده ایرانی است. او دانش‌آموخته رشته کارگردانی است. استاد آواز او حمیدرضا نوربخش بوده است.

او فراگیری آواز و همچنین ساز نِی را به صورت خودآموز از سنین نوجوانی آغاز نمود. از سال ۱۳۷۶ شروع به فراگیری شیوه آواز طاهرزاده نزد حمیدرضا نوربخش کرد. او همچنین به سبب علاقه‌ای که به مکتب آواز اصفهان داشت، همزمان به تمرین و الگوبرداری از آواز اساتیدی چون تاج اصفهانی و ادیب خوانساری پرداخت و در این مسیر از راهنمایی کسانی چون مرحوم دکتر حسین عمومی و علی‌اصغر شاه‌زیدی استفاده کرد. او تاکنون با گروه‌های متعددی فعالیت داشته که از جمله آنها می‌توان به گروه خورشید (مجید درخشانی)، همنوازان شیدا (محمدرضا لطفی)، ارکستر ملی ایران (فرهاد فخرالدینی)، هم آوایان (حسین علیزاده) و گروه ادیب (که خود وی پایه‌گذار آن است) اشاره کرد.

او در سال ۲۰۱۳ میلادی از سوی رادیو دولتی فرانسه به عنوان موزیسین برگزیده سال انتخاب شده و جایزه فرانس موزیک ۲۰۱۳ را دریافت نموده است.

ارکستر موسیقی ملی بعد از سه سال، فعالیت مجدد خود را آغاز کرد؛ این بار، با رهبری «فرهاد فخرالدینی» که از آخرین اجرایش همراه با ارکستر، بیش از ۶ سال می‌گذرد. در آخرین برنامهٔ ارکستر به همراه آقای فخرالدینی، «محمد معتمدی» به عنوان خواننده حضور داشت و حالا بار دیگر او در این برنامه قطعاتی را اجرا کرد و با همراهی «سالار عقیلی» خوانندهٔ اولین اجرای ارکستر به مدت سه شب شد. او هر سه اجرای خود را به ۱۷۵ شهید غواص تقدیم کرد و دلیلش را ارادت همیشگی‌اش به شهیدان دانست.

دانلــــود
    به این پست امتیاز دهید.
    دانلود آهنگ های محمد معتمدی
    4.28 از 88 رای