دانلود آهنگ های پازل باند

دانلود کاملترین فول آلبوم پازل باند با لینک مستقیم

Download Full Album Puzzle Band

مجموعه منتخب آهنگ های اجرا شده پازل بند به صورت یکجا زیپ و تکی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ های پازل باند

بیوگرافی پازل بند

گروه پازل در آبان ماه سال ۹۰ کار خود را آغاز نمود و هم اکنون یکی از بهترین گروه های حال حاظر ایران به شمار می آید . این تیم از یک سرپرست و ۳ عضو تنظیم کننده و آهنگساز و ۲ شاعر اصلی برای اشعار و ویرایش اشعار دیگر تشکیل شده است . این گروه با هدف ایجاد سبکی نو در موسیقی پاپ کشور کار خود را شروع کرده و در سال گذشته کالکشن اول خود را منتشر کرده است .

علیرضا رشیدی :

خواننده ، سرپرست و مدیریت گروه پازل که آلبوم جدید خود را به زودی با همکاری گروه پازل به صورت مجاز روانه بازار موسیقی خواهد کرد .

آرین بهاری :

تنظیم کننده جوان گروه پازل که در حال حاظر در آلبوم احسان غیبی به نام خاطره انگیز به عنوان تنظیم کننده ی اصلی این آلبوم مشغول کار است

مهرزاد امیرخانی :

ترانه سرا (قطعات : یه قلب عاشق ، برگرد باز اینجا ، بازم میخوامت ، بریدم ، خداحافظ ، دله من دل تو ، ) در حال حاضر کلیه اشعار آلبوم مرتضی پاشایی بر عهده ایشان مباشد

بیوگرافی علی رهبری :
علی رهبری در سال ۶۲ در امیر آباد شمالی تهران به دنیا آمد. و فعالیت خود را به صورت جدی از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. ایشان ابتدا موسیقی را به صورت آکادمیک نزد اساتیدی چون لقای حقی، علی فخاریان آموخت . و در ادامه با توجه به علاقه شدیدشان به ساز پیانو مشغول به فراگیری این ساز نزد استادان مرادیان ، ناصحی و امیر حسین بروشکی نمود. بعد از مدتی ، پس از تجربه چند تنظیم ارکسترال جهت کنسرت و اجراهای مختلف شروع به فراگیری سازهای الکترونیک و نرم افزارهای موسیقی کرد. حساسیت و جدیت وی در کارهایش زبانزد اطرافیانش می باشد. هدف اصلی علی رهبری در این راه خوانندگی بود. و تمام این مراحل را به نوعی پرورش این نعمت در وجود خویش می دانشت. در نتیجه پس از اجراهای زنده و کنسرت هایی در پردیس و فرهنگسراهای مختلفی اعم از : شفق ، بهمن ، اندیشه ، خاوران و ….،، پس از گذراندن مراحل اخذ مجوز استودیو شروع به ساخت و تنظیم کارهای خود در استودیوی شخصیشان ( نوبل رکورد ) نمود و با توجه به داشتن صدایی گرم و دلنشین و تشویق اطرافیان، شروع به جمع آوری آلبوم اول خود نمود. وی در حال حاضر در استودیوی خویش واقع در محدوده غرب تهران به همراه مهران عباسی ، آرین بهاری و علیرضا رشیدی مشغول به ادامه فعالیت خود میباشد.
علی رهبری خواننده و آهنگساز گروه پازل دارای تحصیلات آکادمیک موسیقی است که در حال حاضر در این گروه کلیه ملودیها و اشعار را نظارت میکند و خوانندگی گروه پازل را بر عهده دارد . از جمله کارهایی که علی رهبری قبل از عضویت در گروه پازل انجام داده است : مدیریت استودیو نوبل ، سرپرستی ارکستر خوانندگانی همچون مازیار عصری ، حمید حامی ، مهران احراری و … همچنین تنظیم ِ قطعات معروفی همچون : علی عبدالمالکی – دلم و …. را می توان نام برد .

بیوگرافی مهران عباسی :
مهر ۱۳۶۳ در تهران متولد شد از سن ۶ سالگی علاقه خود را به موسیقی الکترونیک دنبال کرد ، جهت تکمیل دوران راهنمایی به مدرسه خوارزمی تهران نقل مکان کرد و در تهران فعالیت موسیقی خود را آغاز کرد . در سال ۸۳ با آشنایی با کوشان حداد (عضو گروه اشکان و کوشان) گروه نئورین را تاسیس کردند . پس از شرکت در ۴ مسابقه بین المللی موسیقی الکترونیک ۴ رتبه جهانی (به ترتیب مقام نهنم و چهارم و دوبار مقام اول را از پنج قاره) خوب را کسب کردند
در سال ۲۰۱۰ به طور رسمی عضو تیم نرم افزاری Image Line Audio شد و به طور رسمی عضو طراحان صدا و تنظیم کنندگان اختصاصی کمپانی لغب گرفت . در حال حاظر در پروژه هارمور به عنوان طراح صدا فعالیت کرده است .

مهران عباسی تنظیم کننده ، طراح صدا ، آهنگساز بین المللی گروه پازل ، از سال ۸۳ کار خود را با گروه نئورین (مهران عباسی و کوشان حداد مردانی) آغاز کرد و بعد از گروه نئورین با ریمیکس قطعه های معروفی چون “روزبه نعمت اللهی آهنگ – دریا ” ، ” سعید مدرس – دنیای وارونه ” ، “اشکان و کوشان – دوست دارم ” ، “محسن یگانه – سکوت و نباشی ” ، “کامرون کارتیو – بیا نزدیکتر” ، ” باباک مافی – بوم بوم ” و …… به عنوان بهترین ریمیکسر ایران در حال حاضر فعالیت میکند . همچنین در آلبوم حباب به عنوان تنظیم کننده با محسن یگانه همکاری نزدیکی دارد.

اسامی دیگر مهران در زمینه موسیقی بین الملل :

Mehran , Ranyens , Dudaluk , Fede fade fudo,, Ransys , Neorin , Ran & Shan & Rodogun , Arka Noid

سبک :

سبک مهران عباسی با دیگر تنظیم کننده ها متفاوت است او سعی کرده با تلفیق موسیقی هوس و ترنس و الکترونیک حقیقی قالب فارسی را در آن بگنجاند تا اصلیت این سبک از بین نرود غالبا از ملودیها و ریتمهای روز دنیا استفاده کرده که مورد توجه تمامی مخاطبان ایرانی و جهانی قرار گیرد .

آلبوم ها :

در سال ۸۶ مهران عباسی جدا از گروه نئورین فعالیت خود را با ریمیکس آهنگ دوست دارم دوست دارم گروه اشکان کوشان آغاز کرد و پس از ریمیکس سه موزیک این گروه خود را بین تنظیم کننده های ایران نشان داد . در سال ۸۷ با آشنایی با امیر حسین ذلقدری گروه امیر اسید و مهران را پایه گزاری کردند که حاصل این کار یک آلبوم دو نفره به نام “دو تا دیجی از تهران” را میتوان نام برد .

در حال حاضر مهران عباسی آلبوم شخصی خود را جمع آوری میکند

 

دانلــــود
    به این پست امتیاز دهید.
    دانلود آهنگ های پازل باند
    3 از 1 رای