هک صفحه خصوصی در اینستاگرام

 آموزش هک صفحه خصوصی در اینستاگرام

این روز ها که اینستاگرام همه گیر شده و کم کم میتوان گفت فیسبوک را پشت سرش گذاشته ، سوال های زیادی در رابطه با هک اینستاگرام و یا آموزش دیدن صفحه خصوصی (private) در اینستاگرام پرسیده میشود.

ما در خیلی مکان ها به این سوال ها برخوردیم و تصمیم گرفتیم که در مورد این موضوع کمی به گفتگو بپردازیم.

آموزش هک اینستاگرام؟!

مطمئنا خبری حاکی از هک شدن پیچ اینستاگرام چندتن از هنرمندان عزیز کشورمان مانند زنده یاد مرتضی پاشایی و یا آقای ارسلان قاسمی را شنیده اید، باید خدمتتان عرض کنم که اکثر پیج هایی که در اینستاگرام هک می شوند توسط افراد خُبره هک شده اند و آن هم به صورت کاملا هوشمندانه مثلا بدست آوردن رمز اینستاگرام با مهندسی اجتمایی و یا استفاده از نرم افزارهای مخربی که تمام اطلاعات سیستم کاربر را افشا میکنند و باید گفت این کار از دست هر کسی بر نمی آید، مگر کسانی که دانش و ابزار این عمل را دارند! (در مورد دو روش بالا در پایین مختصر توضیح داده شده است)

 آیا میتوان صفحه خصوصی در اینستاگرام هک کرد

اکثر سایتها برای بدست آوردن بازدید بیشتر، کاربر را تا حدی برای هک امیدوار میکنند. ما حتی در سایتهای خارجی زبان به دنبال جواب سوال رفتیم اما کسانی که سالها در اینستاگرام فعالیت می کردند گفتند نزدیک به غیر ممکن است!

مطمئن باشید که اگر هک کردن اکانت اینستاگرام آنقدر ساده و انجام شدنی بود میلیونها انسان به اینستاگرام کوچ نمی کردند، در غیر این صورت درِ اینستاگرام تا الآن باید تخته می شد!

چگونه میتوان صفحه خصوصی را در اینستاگرام هک کرد؟! هک صفحه خصوصی در اینستاگرام ؟!

همانطور که میدانید تنها راه دیدن صفحه شخصی در اینستاگرام فالو کردن(Follow) آن پیج است و راه دیگری وجود ندارد. این را مطمئن باشید پس امیدوارم وقتتان را سر این موضوع از دست ندهید.

اکثر سایتها برای بدست آوردن بازدید بیشتر، کاربر را تا حدی برای هک امیدوار میکنند مثلا بعضی سایتها کاملا هک را شبیه سازی میکنند و حتی مینویسند که تمام عکس های این صفحه در اینستاگرام دانلود شده ولی بعد که نوبت دانلود آن میرسد با دلایلی شما را رد می کنند و یا حتی یک فایل برای دانلود به شما میدهند که پس از دانلود آن متوجه میشوید که آن فایل فقط یک ویروس بوده و کامپیوتر یا گوشیتان ویروسی شده است.(برای دیدن نظیر این سایتها کافیه تو گوگل جستجو کنید hack instagram!)

آقای رابرت کلوبنسپیز یکی از قدیمی ترین کاربران اینستاگرام گفته که تنها راه دسترسی پیدا کردن به صفحه شخصی اینستاگرام فالو کردن طرف مقابل است و تمام سایت هایی که نرم افزار یا هر چیزی برای هک پیج private در اینستاگرام میگذارند یا فِیک هستند و یا ویروس! او ذکر کرده است همچنین میتوان با اسم های جهلی دسترسی پیدا کرد اما چیزی به نام هک کردن یک دروغ محض است!

***

مهندسی اجتمایی چیست؟ مهندسی اجتمایی یکی از قوی ترین روش برای هکرها است، یعنی این که شما با دوستی و دوز و کلک رمز طرف مقابل را بدست آورد و … .

نرم افزارهای مخرب چگونه کاربرد دارند؟ این نرم افزارها اکثرا به طور رایگان پیدا نمی شوند و عملی کردن آن خیلی سخت است ، استفاده آن به این گونه است که شما به طریقی نرم افزار مخرب را وارد سیستم طرف می کنید و تمام کارهای طرف را رصد خواهید کرد و رمز او را کِش میروید! یا نرم افزارهایی هستند که تمام کلماتی را که کاربر با کیبورد تایپ کرده را ذخیره میکنند و برای شما ارسال میکنند! این روش هم نوعی مهندسی اجتمایی به حساب می آید.

***

آموزش هک اینستاگرام – هک صفحه خصوصی در اینستاگرام

***

hack private page on instagram-آموزش واقعی هک اینستاگرام

دانلــــود
    به این پست امتیاز دهید.
    آیا میتوان صفحه خصوصی در اینستاگرام هک کرد
    3.5 از 2 رای